CATO

Iniţial, conceptul CATO® a fost unul de multibrand. Dar, încetul cu încetul s-a axat pe articolele proprii, personalizate: pantaloni, cămăşi, costume, curele de piele, în ultimii ani ajungând să fie singurii de pe piaţa din România care comercializeazăjachete cu umplutură 100% puf natural de raţă, pentru femei şi bărbaţi.
Aceste realizări sunt posibile în baza unor bune colaborări contractuale cu fabrici şi ateliere care confecţioneaza articole de îmbrăcaminte CATO®, atât în ţară, cât şi în afară.

CATO® CONCEPT

1. FASHION - CATO® îmbină stilul de modă internaţional în voga cu idei proprii, iar asta face brandul atractiv.
2. CROIURI ŞI TIPAREpe linia şi conformaţia clientului local, venind astfel cu un suflu nou în domeniu, deoarece toate brandurile din exterior prezente pe piaţa românească au impus tipare şi croiuri din ţara lor de origine, care nu se potrivesc neapărat clienţilor români.
La CATO®, moda se îmbină cu confortul în purtarea articolelor.

3. CALITATEA PRODUSELOR Materialele şi cusăturile folosite asigură rezistenţa în timp, la purtare, acest lucru fiind important şi în raport cu imaginea produselor.

4. PREZENTAREA ARTICOLELOR ŞI CALITATEA SERVICIILOR în magazinele CATO® la standarde ridicate.

5.PREŢURI ACCESIBILE,raportate la calitate şi la puterea de cumpărare a pieţei.

Contact: 0368 739 404

 

Localizare