MINISO este un brand designer japonez, care a fost co-fondat de designerul japonez Miyake Junya și de tânărul antreprenor chinez, domnul Ye Guofu, din Tokyo, Japonia, cu fostul designer șef. MINISO este promotorul produselor globale inteligente de consum.

Urmarind filozofia de viata “simplitate, natura și calitate bună” și sloganul brandului  “intoarcerea la natura”MINISO câștigă popularitate în rândul consumatorilor, cu strategia mărcii sale principale de actualizare a produselor la fiecare șapte zile, prețuri la un nivel scăzut; vizând lanțurile inteligente de produse de consum. Acesta stabilește tendința consumului inteligent personalizat pe piața de frontieră a consumului casnic.

În prezent, MINISO a încheiat acorduri de cooperare strategică cu peste 50 de țări și regiuni, inclusiv Statele Unite, Canada, Rusia, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Coreea, Malaezia, Hong Kong (China) și Macao (China) rata lunară de creștere este de 80-100 de magazine.